Friday, July 1, 2011

Dalam kenangan...

semuanya dalam kenangan...
kenangan aku bersama mereka...
kenangan dulu yang tak mungkin diganti lain...
aku rindu kenangan itu...
weee~

kenangan ni aku bersama dengan kak Balqis dan kak Lina
kenangan ni dah lama berlaku...
tapi baru sekarang baru aku menge'post'
sebab aku baru jumpa gambar ni semua...
masa ni time aku nak exam Public Administration
time ni aku memerlukan bantuan kak yuyi untuk ajar aku
tapi tak sangka dibawa keluar makan petang tu...
rezeki jangan ditolak kn...
hehehe...

ni antara makanan yang kami order...
semua best...
ada "hot hot drum"
"BBQ chicken with mash potato"
sate ayam [tak ingat nama betul]
ais blanded mocha, chocolate and air suam
serta aiskrim...
seronok sangat dapat makan bersama
harap dapat bersama lagi dimasa akan datang...
hope to see all of you again...
really going to miss both of you...
see again ya...
weeee~

2 comments:

k1n4 said...

miss it too much...uhu...ntah bila bapat buat lagi...uhu

k1n4 said...

betol3...jom kak...uhu...heee