Monday, May 7, 2012

kerja~

Bismillah...

kali ni aku perlu bekerja lagi...untuk keluarga juga untuk diriku...ujung minggu lepas aku terpaksa melepaskan peluang untuk bersama2 sahabat seperjuangan ku untuk ke tamrin yang diceritakan betapa menarik dan seronok dan gembira dan macam2 lagi kata memuji...namun, keluagra aku telah hadir dulu dan aku juga mahu wala pada mereka...jadi, aku memilih untuk bekerja untuk keluarga aku...keja?? asalnya aku pulang tanpa mengetahui reason aku balik..aku balik kerna disuruh balik...jadi aku balik...bila balik, baru ku tahu, sepanjang 3 hari aku bercuti, itulah tempoh yang perlu aku bekerja...itulah mata pencarian keluarga aku sekarang...mana mungkin aku tidak hiraukan...aku juga perlu bersama mereka...dan aku juga gembira bersama mereka...

sebahagian lakaran kegembiraan kami...
tembikai susu a.k.a honeydew...sodapp

rock melon...best...
tembikai kuning...

tembikai cina a.k.a timun meroh...

'timun' betik yang dipegang oleh model terjun...best dimakan dengan gula pasir/gula melaka/susu manis

pengutip...

juga pengutip kami...

antara hasil dan sebab kepenatan kami...berbaloi...

p/s: kepenatan selama hampir 3 bulan berbalas...Alhamdulillah...terima kasih ya Allah...

0 comments: