Monday, February 20, 2012

MACOS TW


 Assalamualaikum...
Apa khabar iman Sakinah hari ni?
harap seperti yang sepatutnya...
InsyaAllah...

kali ni just nak story mory pasal program yang pergi minggu ni...MAnagement COurSe Titian Wahyu...tak bayak gambar yang dapat aku snap-snap sebab tak bawak kamera...ni pakai fon jer...MACOS kali ni buat dekat Kem El-Azzhar, Morib. teringat time buat Res-Q dulu...banyak aktiviti yang kami kena buat sepanjang program ni...siap ada running man lagi...tapi tak de rezki dapat nombor 3 je...sebab group aku satu-satunya yang ada spy...hampeh tol...hahaha...

sepanjang program ni jgak, kami semua kena jadi stalker dan secret admirer orang yang kami dapat dari cabutan. orang yang aku kena stalker adalah unnie aku sendiri...dah la duduk sebilik...memang best l aku stalker dia...hahhaaa...sory unnie, I love you... Lol!!

dalam masa yang sama, aku jugak telah distalker...ni antara love note yang aku terima dari 'dia'...terharu ad...scary pun ada bila ada yang stalker betul2...haha...

 macam-macam dia tulis pasal aku....setiap aku buat pasti ditulis...kadang-kadang nak tergelak time baca ni...hahaha...tak sabar nak tahu sapa disebalik ni....we'll see..

 malam tu, aku menerima hadiah daripada 'stalker' a.k.a 'secret admirer' aku. yang pasti aku dapat meneka siapa stalker aku yang sebenarnya. papehal, thank you so much Nad for the present n sudi tulis semua tu pasal kita... (^_^)

seronok dapat kenal rakan-rakan baru...semoga ukhuwah berterusan ye...se all of you next time...


p/s: buat kak nadia, sory stalker akak...I love you unnie, muah2...hahhaa
      buat Nad, tenz for the gift...

2 comments:

Nad said...

Hai kak kina!!! Ni nad!!! Welcome unnie ^_^ lol love you xoxo muahhhh!!!

k1n4 said...

hai Nad..welcome back to you dongsaeng...macam mne dapat taw blog ni?hehehe...